Asiakaskokemuksen kehittäminen (5op)
Opintojakson tunnus: TK00DM84
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
 - 5 op
 
- Opetuskieli
 - suomi
 
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
•	parantaa kaikkikanavaista asiakaskokemusta asiakaslähtöisiä menetelmiä soveltaen
•	ideoida ja konseptoida palveluratkaisuja tunnistetun liiketoiminta-ongelman pohjalta painottaen asiakkaan tavoittamista ja ostamisen                 helpottamista
                    
Sisältö
•	asiakaskokemuksen johtaminen
•	kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen muutos ja kaikkikanavaisuus
•	asiakaskokemuksen suunnittelu-strategiat
•	asiakaspolun, kosketuspisteiden ja palveluprosessien kuvaaminen
•	palveluratkaisujen konseptointi
•	arvolupauksen suunnittelu ja tarinallistaminen
•	Palvelujen yhteiskehittäminen
•	Kosketuspisteiden analytiikka ja asiakaskokemuksen mittaaminen